حسینیه آینه ها

حسینیه آینه ها

مائده آسمانی

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

شنیدن کرامات حضرت زهرا، همیشه جالب است

 

اما شنیدن آن از زبان اهل سنت جالبتر، مخصوصا که راوی آن یکی از علمای بزرگ اهل سنت باشد:

زمخشری از علمای بزرگ اهل سنت، در تفسیر خود ذیل آیه ی (کلما دخل علیها زکریا)  از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل می کند:

 

 در یکی از روزهای قحطی مدینه که گرسنگی طاقتم را ربوده بود، زهرا علیهاالسلام برایم طبقی از غذا فرستاد. غذا را گرفته و به خانه ی زهرا علیهاالسلام رفته، او را صدا زدم، آمد و پارچه از روی طبق کنار زد. دیدم پر از گوشت و نان است. تعجب کردم و دانستم که این از مائده های آسمانی است. به زهرا علیهاالسلام گفتم. این از کجاست؟

جواب داد: از خدای سبحان. او هر که را بخواهد بی حساب روزی دهد. اشک شوق بر دیدگان رسول صلی الله علیه و آله نشست. آن گاه فرمود. حمد خدایی را که تو را شبیه مریم قرار داد. و سپس علی و حسن و حسین علیهم السلام و تمامی همسرانش را فراخواند و همه از آن خوردند و سیر شدند، در حالی که هنوز غذاها باقی بود.

فاطمه علیهاالسلام برای تمامی همسایگانش هم از آن فرستاد. آن روز گرسنگان مدینه همه به برکت کرامت زهرا علیهاالسلام سیر شدند.

 

#حضرت_زهرا #کرامات #حسینیه #حسینیه_آینه_ها #اهل_بیت #14معصوم #14آینه  #aayeneha  #fatima_zahra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی